1ST

I know it was me that has no time to entertain you first.
I know I said it is ok with your suddenly planned event for the time that I am busy.
I know ...
But I am really miss you.
Feeling alone the whole night and like no place that I can go even this is my house, my home.
My cousin , my relatives, my house ...
Damn the feeling making me feel so alone.
You just keep walking until you are tired or I am feeling tired of thinking of you in my mind.
Just keep walking it is ok.you are the one feeling tired .lol
Maybe ...I am the only one feeling tired .
Stop appeared in my mind for one day.please just one day ok?
Just tomorrow. Stop appeared on my mind in such a special day because it will make me miss you more more so I scare you will very tired of keep appearing on my mind.

5 comments:

Anonymous said...

失去比想念更痛苦

垃圾婆 said...

曾失去过,我知道那种感受,虽然那是朋友而不是另一半,但感觉应该是一样的。失去感觉痛苦是因为想念,所以想念也是痛苦的根源。虽然我不知道你是谁,也不知道你会不会看到我的reply,但相信你也是经历过才会有这样的comment 。希望你加油。

Anonymous said...

我看到了你的回复
或许等久一点你就会知道我是谁了
我也在等时间冲淡我对他的思恋
可是一切都挽回不了了
好难过

垃圾婆 said...

一开始,不知为何我觉得你是我在fb鼓励过的一个女生,我不认识她,却很想鼓励她,看见他对男友的思念,不知为何我很心痛。但现在5,我感觉你是鱼子。哈哈

Anonymous said...

你的确在fb上鼓励过我
我不是你的朋友鱼子
也不是芙蓉人
久一点你就会知道了
你和他也要加油了